Инструменты
Инвертировать
Монохромный
Низкая насыщенность
Высокая насыщенность
Темный контраст
Легкий контраст
Выделить ссылки
Выделить заголовки
Чтение экрана
Режим чтения
Масштабирование
Размер шрифта
Высота линии
Межбуквенное расстояние

225270, Івацэвіцкі р-н, Яглевіцкі с/с, 22, корп. 3, 8 (01645), факс 2-25-38, 2-26-86

    

Адміністрацыйныя працэдуры

Пералік

адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ў ДУ " Косаўскі псіханеўралагічны дом-інтэрнат для састарэлых і інвалідаў "па заявах работнікаў, якія знаходзяцца (якія складаліся) у працоўных адносінах з домам-інтэрнатам, у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 №200" аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян»

Нумар адміністрацыйной працэдуры

 

Найменаванне адміністрацыйнай працэдуры

 

2.1.

Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі

2.2.

Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасады

2.3.

Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы

2.25.

Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім 3 гадоў

2.29.

Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах

Адміністрацыйныя працэдуры ажыццяўляюцца ў аддзеле кадраў дома-інтэрната

Лушчык Ірынай Міхайлаўнай (панядзелак-пятніца, 2 паверх, тэл. 22 4 85)

У выпадку адсутнасці Лушчык і. М. – юрысконсультам: Савіцкай А. а. (2 паверх, аддзел кадраў, тэл 22 4 85)

Нумар адміністрацыйной працэдуры

 

Найменаванне адміністрацыйнай працэдуры

 

2.4.

Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння, штомесячнага грашовага ўтрымання)

2.14.

Прызначэнне дапамогі па часовай

 

непрацаздольнасці па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці

2.20.

Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры

18.7

Выдача даведкі аб наяўнасці або аб адсутнасці выканаўчых лістоў і (або) іншых патрабаванняў аб спагнанні з асобы запазычанасці па падатках, іншых даўгах і абавязацельствах перад Рэспублікай Беларусь, яе юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь

18.13.

Выдача даведак аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб

Адміністрацыйныя працэдуры ажыццяўляюцца ў бухгалтэрыі дома-інтэрната

бухгалтарам Краўчанка Наталляй Міхайлаўнай (панядзелак-пятніца, 2 паверх, тэл. 22 6 86)

У выпадку адсутнасці Краўчанка Н.М. – галоўным бухгалтарам: Касюк с. г. (2 паверх, тэл 22 6 86)     

2.5.

Прызначэння дапамогі па цяжарнасці і родах

 

2.6.

Прызначэння дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці

 

2.8.

Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці

2.9.

Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3-х гадоў

2.12.

Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем'яў

2.13.

Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за хворым дзіцем ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў)

2.18.

Выдача даведкі аб памеры прызначанай дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты

2.19.

Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі

 Адміністрацыйныя працэдуры ажыццяўляюцца ў бухгалтэрыі дома-інтэрната

 бухгалтарам Міскевіч Інай Аляксандраўнай (панядзелак-пятніца, 2 паверх, тэл. 22 6 86)

 У выпадку адсутнасці Міскевіч І. А. – галоўным бухгалтарам: Касюк с. г. (2 паверх, тэл 22 6 86)       

 

 

 

Нумар адміністрацыйной працэдуры

 

Найменаванне адміністрацыйнай працэдуры

 

2.16.

Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі

2.35.

Выплата дапамогі на пахаванне

Адміністрацыйныя працэдуры ажыццяўляюцца ў бухгалтэрыі дома-інтэрната

бухгалтарам Краўчанка Наталляй Міхайлаўнай (панядзелак-пятніца, 2 паверх, тэл. 22 6 86)

У выпадку адсутнасці Краўчанка Н.М. – бухгалтарам: Міскевіч І. А. (2 паверх, тэл 22 6 86)

Нумар адміністрацыйной працэдуры

 

Найменаванне адміністрацыйнай працэдуры

 

2.24.

Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання

 

Лагер з кругласутачным знаходжаннем

2.44.

Выдача даведкі аб не выдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе

Адміністрацыйныя працэдуры ажыццяўляюцца фельчарам Мацвееня Марынай Генадзьеўнай

(панядзелак-пятніца, медблок, 2 паверх, тэл. 22 5 68)

У выпадку адсутнасці Мацвееня М. Г. –Старшынёй прафкама: Бахур А. а. (псіхолаг, 2 паверх, тэл 22 5 38)     

Нумар адміністрацыйной працэдуры

 

Найменаванне адміністрацыйнай працэдуры

 

2.91.

Прызначэнне дапамогі сем'ям на дзяцей ва ўзросце ад 3 да 18 гадоў у перыяд выхавання дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў

Адміністрацыйныя працэдуры ажыццяўляюцца ў бухгалтэрыі дома-інтэрната

 бухгалтарам Міскевіч Інай Аляксандраўнай (панядзелак-пятніца, 2 паверх, тэл. 22 6 86)

 У выпадку адсутнасці Міскевіч І. А. –

 бухгалтарам: Краўчанка Н.М. (2 паверх, тэл 22 6 86)

 

 

 

 

Друкаваць